Kategorie
Sylwetka

Jak zlikwidować brzuch piwny? Odchudzanie mężczyzn.

Tzw. brzuch piwny to przypadłość, która dotyka około 30% dojrzałych mężczyzn. Wbrew nazewnictwu – nie jest wywoływana spożyciem piwa.

Panowie zupełnie inaczej tyją aniżeli kobiety. W ich przypadku tkanka tłuszczowa odkłada się w jednym miejscu – w okolicach brzucha, co doprowadza do tzw. otyłości brzusznej, inaczej nazywanej piwnym brzuchem.

Jak zlikwidować piwny brzuch?

Eliminowanie piwnego brzucha niczym nie różni się od standardowych procesów odchudzających. Wydawać by się mogło, że wymagać będzie intensywniejszego treningu mięśni brzucha. Nic bardziej mylnego!

Podobnie jak nieproporcjonalnie tyjemy, tak nieproporcjonalnie chudniemy. Stosowanie ćwiczeń na brzuch jest zatem zbędne. Tym bardziej, że są one mniej efektywne (nie doprowadzają do spalania tkanki tłuszczowej, a rozwoju włókien mięśniowych).

Odchudzanie brzucha w trzech krokach

  1. Dieta

Zmień nawyki żywieniowe na zdrowsze – skorzystaj ze zbilansowanego jadłospisu, wolnego od tłuszczy i innych ciężkostrawnych potraw. Nie korzystaj z wysokosłodzonych napojów, odstaw piwo. Stosuj się do nowych nawyków z odpowiednią dyscypliną (stałe pory i ujednolicone porcje posiłków).

  1. Aktywność fizyczna

Zadbaj o solidną dawkę ruchu. Spraw, by Twój organizm był stymulowany każdego dnia. Codziennie 30-45 minut ruchu pozwoli Ci efektywnie spalać około 2-3 kilogramy tkanki tłuszczowej w ciągu jednego miesiąca.

  1. Suplementacja

Suplementy diety pełnia bardzo ważną rolę w procesach odchudzania organizmu. Zadbaj o to, by zastosowana suplementacja była faktycznie efektywna. Wybierając preparaty – zapoznaj się z jego opiniami i recenzjami. Wszakże, nie każdy produkt reklamowany jako skuteczny jest taki w istocie rzeczy.

Pamiętaj: odchudzanie wymaga cierpliwego podejścia. Nie spodziewaj się efektów po kilku tygodniach. Początkowo, zmiany mogą być wręcz niezauważalne. Możesz być jednak pewny, że metamorfoza Twojego organizmu trwa w najlepsze!

Życzymy powodzenia i zapraszamy do chwalenia się efektami odchudzania w komentarzach pod tym artykułem.

Nasza propozycja suplementacji: Green Barley Plus

Uzupełnianie diety suplementami to zabieg, który realizowany jest coraz częściej. To wygodna forma, która przy wyborze odpowiednich środków może dać zaskakująco dobre rezultaty.

Najczęściej suplementy diety są stosowane w konkretnym celu. Do najpopularniejszych zaliczamy te, które wspomagają procesy odchudzające. Jednym z suplementów tego typu jest zielony jęczmień w tabletkach.

Zielony jęczmień to znakomite źródło beta-karotenu, witaminy C oraz błonnika. Za sprawą tego suplementu diety możemy spotęgować efekty diety i treningu odchudzającego.

Zielony jęczmień z powodzeniem stosowany jest przez szerokie grono osób. To bardzo popularny suplement diety, który wysokie zainteresowanie zawdzięcza przede wszystkim bardzo wysokiej skuteczności.

We wszelakich rankingach efektywności, zielony jęczmień plasuje się na czołowych lokatach. To nie może być przypadek. Zresztą, o tym jak skuteczny jest to środek świadczyć mogą chociażby liczne, pochlebne opinie i recenzje.

Konsumenci chwalą zielony jęczmień nie tylko za bardzo wysoką efektywność, ale także trwałość rezultatów (brak efektu jojo) oraz szybkość działania. Co więcej – zielony jęczmień w tabletkach lub proszku (zmikronizowana forma) nie powoduje absolutnie żadnych skutków ubocznych.

Skuteczność zielonego jęczmienia potwierdzona została licznymi badaniami klinicznymi. Stosowanie tego suplementu gwarantuje:

  • Poprawę tempa metabolizmu
  • Usprawnienie procesów trawiennych
  • Ograniczenia łaknienia

Co więcej – ze względu na dużą zawartość beta-karotenu i witaminy C oraz innych minerałów, zielony jęczmień wspomaga odporność organizmu. Nierzadko, zielony jęczmień dedykowany jest przez lekarzy i dietetyków – co w przypadku suplementów diet raczej stanowi rzadkość. To najlepsza rekomendacja preparatów tego typu.

Zielony jęczmień jest najbardziej efektywny wówczas, gdy stosujemy go wraz z dieta odchudzającą i planem treningowym. Badania wykazały jednak, że nawet suplementacja bez zmiany nawyków żywieniowych i planu treningowego okazuje się być jak najbardziej skuteczna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *